خبر مهم: در زمان وجود COVI-19 شما میتوانید از محصولات پیشرفته و حرفه ای مجموعه برای وب سایت خود استفاده نمایید

Blog

ربات DAL-e هیوندایی برای کاهش تعاملات انسانی تولید شد

دسته‌بندی نشده

ربات DAL-e هیوندایی برای کاهش تعاملات انسانی تولید شد

با وجود همه گیری ویروس کرونا در جهان، محدودیت‌های زیادی در هر کشور وضع شد و آنطور که پیداست باید تا پایان ریشه کن شدن این بیماری ادامه پیدا کند. با اینکه واکسیناسیون در برخی کشورها آغاز شده است، اما هنوز هم توصیه می‌شود که باید فاصله اجتماعی را حفظ کنیم. برای مثال در پمپ بنزین‌ها یا مکان‌های عمومی این سخت گیری‌ها بیشتر می‌شوند. حال شرکت هیوندایی برای کمک به کاهش میزان تعاملات انسان با انسان و در مرحله‌ بعد برای به نمایش گذاشتن و به رخ کشیدن فناوری خود، ربات DAL-e خود را راه اندازی کرده است. آزمایش ربات DAL-e هیوندایی برای کاهش تعاملات انسانی در نمایشگاه هیوندای موتور در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز شد.

شرکت هیوندای این ربات را برای کمک به استقبال مشتریان در نمایشگاه‌های خود طراحی کرده و در عین حال می‌توانند اطلاعاتی راجع به اتومبیل آن‌ها، توضیح فناوری‌های مختلف به کار رفته در این ماشین‌ها و موارد دیگر به مشتریان توضیح دهد. این موضوع به کارمندان این شرکت و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه این اجازه را می‌دهد تا بتوانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به کار و علاقه خود بپردازند.

ویژگی‌های ربات DAL-e هیوندایی برای کاهش تعاملات انسانی

به گفته دونگ جین هیون (معاون و رئیس آزمایشگاه رباتیک گروه موتور هیوندایی) “ربات DAL-e نسل جدید بستر ارائه خدمات است که می‌تواند خدمات مشتری را به صورت خودکار و در هر زمان ارائه دهد. از این محصول انتظار می‌رود که به یک موضوع عادی و همه گیر تبدیل شود که قادر است پیام‌ها و اطلاعات ثابت و مشخص را به روشی صمیمی و هوشمندانه نسبت به ربات‌های معمولی به مشتریان ارائه دهد. با به روزرسانی و بهبود مستمر این محصول، قطعا DAL-e تجارب تازه و دلپذیری را در یک محیط مشخص و بدون تماس فیزیکی با مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. هدف ما این است که بتوانیم DAL-e را به صورتی برنامه ریزی کنیم که ارتباطی روان و سرگرم کننده با مشتریان برقرار کرده و خدمات ارزنده‌ای را به آن‌ها ارائه دهد. “

Leave your thought here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *